top of page
Black and Beige Bold Typographic Design Studio Logo (2).png

Vil du få fart på karrieren din og samtidig ha det gøy på jobb? Nå søker vi deg som vil bli en del av Telia sitt kundeserviceteam i Loyalty.


Her trenger du ikke masse erfaring – vi ser heller etter deg som er klar for å lære, har stå-på-vilje og er gira på å gjøre en skikkelig innsats. 


Dette er en jobb der du utvikler deg raskt og får skikkelig erfaring du kan bruke videre i livet, samtidig som du er en del av et karriereprogram for unge uten arbeidserfaring.


Hva går jobben ut på?

Hos oss hjelper du Telia-kunder over telefon og chat. Det kan være alt fra å:

  • Bestille TV- og internettløsninger

  • Svare på spørsmål om fakturaer og abonnement

  • Løse tekniske problemer

  • Gi god kundeservice og selge inn produkter der det passer

Du jobber først og fremst på telefon, og blir målt på kundetilfredshet, effektivitet, kvalitet og salg. Du får full opplæring og støtte fra et helt team med teamledere og trainere, i tillegg til råd, veiledning og oppfølging fra en karriereveileder i OsloKollega.


Hvem er du?

Vi ser etter deg som har lyst til å utvikle ferdigheter du får bruk for resten av livet, og som:

  • Er over 18 år

  • Snakker og skriver flytende norsk

  • Har et positivt mindset, selv om du får tøffe samtaler

  • Liker tempo og variasjon, og fikser å multitaske

  • Er ambisiøs, og har lyst til å utvikle deg innen kundeservice og salg

  • Har lyst til å bli i jobben en stund (helst 1-3 år)


Dette kan du forvente hos Loyalty:
  • Timelønn på 150 kr etter opplæring + provisjon

  • Skikkelig god opplæring og tett coaching

  • Et ungt, støttende og sosialt arbeidsmiljø, som faktisk er sertifisert som et Great Place to Work

  • Mulighet til å bygge en karriere i et stort selskap

  • Topp beliggenhet i Nydalen i Oslo - med kantine og treningsrom til gode priser.


Arbeidstid:
  • Fulltid: Hverdager mellom 08–19, og lørdager 09–16. Søndager og helligdager er fri.

  • Deltid: Minimum 40 %, med vakter på ettermiddagen og annenhver lørdag. Du får fast vaktplan med god oversikt.


Klar for å søke?

Send oss en kort søknad der du forteller hvem du er og hvorfor du vil jobbe med oss. Bli med på laget og start reisen din hos Loyalty nå – dette er verdens viktigste jobb for deg som vil mer!


Vil du se hvordan det er å jobbe i Loyalty? Følg reisen vår på @loyalty.as Her får du et glimt av folka, miljøet og alt det gøye vi gjør på jobb!



KLIKK HER FOR Å SENDE INN SØKNAD


Merk søknaden din: "Kundeservicemedarbeider - Telia"


NB! Når du først har sendt oss en søknad på én av verdens viktigste jobber, blir du en del av Verdens viktigste kandidatbase. Det betyr at OsloKollega kan kontakte deg angående andre jobbmuligheter, hvis den stillingen du søkte på blir besatt av andre. Hvis du ikke vil bli kontaktet om andre jobbmuligheter, kan du bare nevne det i søknadsteksten din.



Loyalty søker Verdens viktigste kundeservice-medarbeider

Vi søker deg som vil gjøre verdens viktigste jobb for Telia sitt kundeserviceteam i Loyalty.

bottom of page